Linda 20 år! :) Grattis! 21/3

Då ska vi se, Linda tycker det är på tiden att jag skriver i min blogg.
Så låt fantasin flöda nu Elin och skriv något väldigt intressant ?
Hm.. problemet var ju bara de att ingenting intressant har hänt
mig de senaste dagarna!
Jag har varit med S, L & N ihelgen!
Hugo, (ett av mina syskonbarn) har varit här ihelgen!
Tror han tyckte de var kul att vara med sin moster,
trots att han är lite blyg för mig vissa stunder!
I fredags var jag duktig och klippte hans hår, hockeyfrilla blev de ;)
Han är väl i den åldern när man tycker sånt är fränt.
Så jag tyckte de var bäst att han skulle få ha de, precis som sin
kusin Gunnar (ett annat syskonbarn till mig) ! :)

Ikväll går Johan Falk på TV4:a!
Tur att jag och J aldrig hyrde filmen, som vi så många gånger tänkt göra :)
Men såklart så var den alltid redan uthyrd!
Men nu kommer den ju, gratis och allting, som levererat med posten!


Jag och Hugo, himla snygging ;)


Såhär snygg blev Hugo när jag klippt han ;)


Svea, hon skrattar åt sin mormor :) Precis som sin storebror Hugo!


Och sen en bild på mig!

Trevlig kväll! ♥

Kommentarer
Postat av: Liinda - mamma till anton

hänn fixa du ju galant ;)

2010-03-21 @ 19:04:16
URL: http://livetsomungmammaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

men vilka snyggingar du har med, har ju inte hunnit med alla dina uppdateringar på bloggen,, och mycket verkar man ha missat=)

2010-03-31 @ 15:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0