Vårvandring, fy fan säger jag bara! 3/6

Jag säger bara en sak, vårvandring, fy fan!!!
Skönt att jag är hemma. Jag klarade inte av att vara kvar.
Dyngsur om fötterna, förfrusit händerna.
Blåsigt nå så jävulskt och regnigt!
Vi var tre personer och vi orkade knappt hålla i ett tält
när de riktigt stora vindarna kom, jag höll för kung och fosterland!
Men nu verkar de då inte som att typ nån är kvar,
de flesta verkar ha farit hem.. Inte så konstigt.

Men när jag kom hem hoppade jag in i en varm dusch,
dock var den inte så varm, 38-30 grader, men de kändes varmt!
Sen satte jag mig i soffan med Jonte och åt plättar, mums!

Nu är jag helt slut och ont i vart enda litet ben och vrå jag har
på min kropp! Värker nått så hemskt!
En sak är säker och det är att jag kommer sova gott inatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0