En stjärna lyser så klar! 28/11

Lördag är det idag, jag håller på att städa fram julen!
Mysig blir det nog i slutändan! Men jag vet inte riktigt än
vart jag ska he alla saker, trots att jag inte har så himla mycket!

Idag har vi haft öppet hus på skolan, var inte alls mycket folk.
Så jag kände inte att det var så givande att vara där, men men ..

Igår var vi i Vidsel, jag färgade Emelies hår (Jontes lillasyster)
och sen såg vi Idol! :) Mariett skulle ju ha vunnit, Kalle skulle ha åkt ut!
Sen kring 10 for vi ner på byn, och då kom Emelie och Per förbi,
måste säga det var mycket trevligt att träffa dom och surra lite,
var så himla längesen! Vi får höras någon mer dag tycker jag!

Ikväll vet jag inte vad vi ska göra, J är hos mamma och pappa
och skurvar i skoter och jag sitter och nöter en låt,
om och om igen.. :) Men nu ska jag väl snart börja med nå mat.
Tror att min karl börjar vara lite hungrig !?

Till min Syster Linda: Jag ställer upp! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0