Please dont take him just because you can! 20/5

Kom precis hem. Har varit ute och åkt lite bil åså,
varit hos Mattias en del av kvällen, sen blev de raggen,
for på grillen och surrade med Joel, Jim, Robban och Johan.
Sen blev de raggen igen och då träffa vi Per och Emelie,
så då blev de att surra med dom en sväng.
Sen for vi till Micke där vi hade tänkt grilla, men de blev inte.
Ögonen våra var för trötta, åtminstonde mina. Känner mig riktigt trött.

Imorgon blir det att fara till Vidsel och hjälpa till att städa ur nå uthus.
Får se vad vi kan hitta där, säkert en massa välbehövliga saker
om de blir så att vi ska flytta :) Har ju varit och tittat på en lägenhet nu.
Men vi vet inte, känns ltie onödigt att ta den om inte Jonte får sig nå jobb.
För då är de ju bara jag som har lön och ja, min lön räcker väl inte så långt.
Kanske nu under sommar, då får man ju ut gode mycket, men inte sen
när skolan börjar om igen, nåja vi får se :)
Hoppas bara att han hittar sig något jobb.
Det är ingen som vet av nå jobb inom lasbils yrket ? :) hehe


Åh vad jag vill ha kläder känner jag, finns så mycket fint som jag hittar på internet.
Men nu är de spartider som gäller för mig, så nej.
Inte nå storhandlande här inte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0