Vem är alla nu för tiden? 21/3

Ja jag vet då inte längre..
Vem är alla nu för tiden?
Jag känner inte igen någon..
Alla har förändrats, några på gott och några på ont.
Är det någon som fortfarande är min vän?
Eller är alla bara falska?
   På ett sätt önskar jag att det var som förut,
men samtidigt inte.
Men då visste jag vart mina kompisar stod, jag visste vilka jag kunde lita på.
Jag hade bättre och sämre kompisar.
Men vad har jag nu, ingenting av det..

Visst, det är mitt eget fel till viss del att jag inte har lika många kompiar som förut.
Men jag tänker ändå som så, att det var nog lika bra att göra sig av med vissa.
För dom var inga riktiga kompisar, inte som dom betedde sig.

Men dom jag trodde var mina vänner,
Dom jag verkligen litade på och älskade.
Vart har dom personerna tagit vägen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0