Glöm aldrig! 15/3

Hemma nu efter en hel helg i Vidsel ! riktigt underbart att vara där, inte en massa folk som ringer och vill ha skjuts överallt eller något sånt. Körde skoter hela dagen igår och käkade palt. Jonte var klantig och körde ner i en bäck så att halva skotern for under vattnet. Men efter mycket om och men så fick vi tillslut upp den. Sen for vi hem till Vidsel, duscha och sånt sen var de middag, fläskfilé gryta och pommes. Himla gott och starkt :)
Sen var vi upp till Bredsel en sväng, men där var det bara överdriven fylla och slaggis så där blev vi inte länge, sen blev det att fara hem dit och sova, och se Björn Bröder :)
Och packade vi skotrarna och for hem, var förbi Johanna en liten sväng och pratade med hon!
Och nu är vi hemma, har främmande, Min syrra från pite och hennes familj och Lisa och Martin!

Får se vad som händer ikväll eller idag, säkert inte mycket, kanske vara med Johanna om hon ska ner på byn!
Annars blir det nog bara att vara hemma ..

Glöm aldrig att du finns i mitt hjärta,
på en plats där kärlek och äkta vänskap existerar.
Jag finns och kommer alltid att finnas här för dig!
Jag gör vad som helst för att du ska må bra.
För du är min bästa vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0