En omskakande natt! 19/3

Skola idag, har engelska nu och egentligen så ska jag sitta och läsa texterna högt,
men jag är så himla dålig så jag skippade det.
Idag får jag se vad det blir, känner inte för att sitta här man man har väl inte så mycket till val tyvärr.
Sen ska väl jag och Jonte på Cafe Storgatan åtminstonde. Annars så får jag se.
Kanske hjälpa Johanna, men det får vi se. Beror lite på hur det är och när jag går skola och de.

Vilken omskakande natt. Hade precis somnat när telefonen ringer och ringer.
Inget vidare kul samtal!
Hur fan kan man göra sådär, jag fattar det inte och kommer aldrig att göra det heller.
Och nu fick jag det bara åter igen bekräftat, du är en jävla hora!
Du gör det igen, och nu mitt framför ögonen på någon som du vet älskar dig ..
Hur jävla dum i huvet kan man vara.
och du, du gjorde det mot din lillebror ..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0