Trasiga skor efter en kväll! 16/6

Då hade det blivit tisdag då och de är som vanligt tråkigt väder ute.
Ska snart ta på mig jacka och skor för att fara till vårdcentralen,
ska ju ta dendär gardacilsprutan. Tror jag den hette i alla fall.

Vad som händer senare idag har jag ingen aning om.
Men med dehär vädret så tillåts det väl inte att göra allt för mycket.
Nåja, det återstår att se...

Imorgon blir det att fara till Piteå och gå på stan.
Jonte ska till tandläkaren så då passar jag på att shoppa lite :)
Får väl se om man hittar sig nå snyggt. Eller ja, säkert nå men vett ingenting som jag behöver.
Eller ja, några nya skor skulle jag behöva, dom jag köpte i torsdags
hade jag ju i fredags (alltså en kväll) och ja vad tror du ?
Jo dom gick sönder såklart, sulan på ena skon hade nästan lossnat helt,
sen hade de släppt lite på andra och spännet på ena skon
var trasigt och lite av de hade farit bort.
Så vi får se om jag får mig några nya, var in med dom igår.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0