Hektiskt må ja säga! 16/6

Vilken dag säger jag bara.
En hektisk dag eller en dag med mycket projekt kanske man ska säga :)
Först var vi på vårdcentralen vilket gick mycket bra,
sen for vi till Mattias och var med han ett tag, for och fika på Centrum.

Efter de var de bara fara hem och börja laga middag, blev Chicken á la King
och ris :) mycket gott för att aldrig ha gjort de förut.
Sen diskade jag och plockade undan maten. Efter de tog jag ur ett tvätt och hängde de,
sen hjälpte jag Jonte att laga nå fel på bilarna. Sen blev de att tvätta båda bilarna,
vilket jag gjorde. Sen ta ur en ny tvätt och sen stoppa i en tredje tvätt.
Så idag har jag haft fullt upp faktiskt!

Snart blir det kanske att fara upp till Vidsel,
fast får se om jag följer, skulle borda hoppa i duschen
och ta ur tvätten som är i nu.
Nåja, får se hur de blir :)


Snodde en bild av Matilda på mig och Lovisa
( Matilda fyllde 16 här? )

Kommentarer
Postat av: Lovisa :)

haha vilken bild! ;)

2009-06-16 @ 20:48:06
URL: http://kisseee.blogg.se/
Postat av: matilda

helvetes så länge sen ;D snart 2 år sen :p

2009-06-17 @ 00:33:48
URL: http://matildafuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0