En liten uppdatering från dagarna! 30/7

Igår blev det kräftkalas hos Ellen och Oskar,
dock så var det bara jag och Ellen som åt kräftor,
Jonte, Linnea och Oskar åt annan mat..
Men gott var det med kräftor i alla fall, de och vitlöksbröd..
Är två år sen jag åt de sist :) Och det satt himla bra i magen !

Sen på kvällen var Jonte chaffis åt dom men jag for hem och sov.
Gud vad klok jag är, jag gick jag och la mig tidigt och var inte så trött idag..

Idag har jag jobbat och beställt lite Depend grejer, både sånt som var slut
men också lite nya saker, tonings mousse (mousset tonar alltså håret,
regnbågspincetter och sling medel med Aloe vera inpackning :)
Får se om de är nå bra, jag tyckte att det lät bra,
så då beställde jag de. Hoppas de var en bra idé av mig! haha! :)

Sen ikväll har jag lagat pastapytt och ostsås och efter de for vi till djuren
och fick se alla fyra kattungarna för första gången.
Sen for vi ut på byn och åt glass med Idah och Elina :)



Kan du komma på vad mina bilder bildar för mening ? :) haha!

Kommentarer
Postat av: Idah

Elin får kräftor! Haha!

2009-08-01 @ 20:25:54
URL: http://whoisidah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Klockren :)

2009-08-02 @ 18:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0