måndag idag ... 5/1

Måndag idag och trettondagsafton. inte alls någon höjdare, har varit grinig hela jäkla dagen känns det som, förutom när jag då jobbade för då måste man ju som uppföra sig. men annars har inte nå gått som det jag har planerat och det har  totalt blivit kaos. är nog för att jag försökte sluta röka men nä, jag är för vek för det helt enkelt, eller hur Jonte ? tror det var nå i den stilen han sa.. men men, bättre tider nu, har äntligen fått mina cigaretter nu och nu är allt på topp igen känns det som :) och nu slipper jonte ha det tråkigt också för allting har gått ut över honom tror jag nog, tyvärr..
Men men, nya tag nästa gång jag bestämmer mig för att sluta röka, men då måste det verkligen vara av min egen vilja ! :)
Men däremot så har jag bestämt mig för att börja ett nyttigt liv och börja äta nyttigt, det tror jag nog däremot kommer gå bra, gick ju bra sist så jag hoppas att det kommer göra det nu med. Känner att man har börjat gå upp nått kilo nu sen all julmat och alla onyttigtheter. haha

I alla fall så kom vi nyss hem från Jim & Johanna . Har varit där ett tag ikväll och grillat åså med dom och lite annat folk också. Trevligt var det tills folk började spåra, eller rättare sagt bli tjuvar. Jag kallar det då så när någon snor alkohol från en annan. Förstår inte att man inte ska kunna ha alkohol i barskåpet i sitt egna hus utan att folk ska vara där och sno en massa öl och sådant. Tycker bara det är så jävla lågt.

Nåja, praktik nu när skolan börjar om i 6 veckor framöver. Känns inge kul, känns nästan roligare med skola och få träffa alla kompisar åså..

men nu ska jag se nå på datorn me hajna och sen sova :) hah!
Godnatt på er allihopa.
Älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0