Torsdag och minusgrader! 8/1




Jaha nu var det redan torsdag och det beryder att det är helg imorgon och efter helgen så börjar min praktik. De första två veckorna ska jag vara på skolan som är på min gata. Kommer nog bli trevligt, tycker ju som sagt att det är väldigt kul att vara med småbarn :) kan ju kanske vara därför också som jag valt att gå just denna linje.
När jag kommer hem idag blir det att plugga på medicinsk grund. och det måste jag verkligen, har omprov imorn och känner inte att jag vill kugga på de också.Ihelgen blir det nog lungt och jag är sugen på att ta med mig mitt syskonbarn lisa och såklart jonte till luleå på leoslekland eftersom att lisa tyckte att jag&jonte skulle fara dit och jag antar att hon ville att hon också skulle få följa med :)

Ibland funderar jag varför  du ber om hjälp när du inte vill ha hjälp
Du frågar vad du ska göra åt dina problem, och när du får ett svar.
Ja.. då vägrar du göra det.

När man sedan kommer med ett annat förslag så duger inte det heller
Det hjälper tydligen vad dina nära och kära säger.
Du tänker bara på dig själv
Du säger att du mår bättre som du mår nu,
Men nä, jag vet själv, du gör inte de.
Kommer du någonsin att komma ur denna skit så kommer allting att bli mycket bättre
Jag vet att alla dina nära skulle ställa upp för dig.
Och snälla, tro inte att alla dina kompisar är äkta kompisar...
Du kommer bara att bli sviken.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0