Inget körkort!

Ja och som vanligt så göra jag jävlat ingenting. Har så jävla tråkigt nu för tiden, det finns aldrig nå att göra, hatar vintern. Hade de då varit sommar hade man ju kunnat vara ute utan att behöva klä på sig 10 kilo kläder eller frysa och man kan göra betydligt mer också på sommar. Enligt mig i alla fall.
Skulle egentligen ha farit till Johanna ikväll men de blir tydligen inte eftersom att Jonte inte skulle köra själv upp till Per, för han skulle ju åka med Peter så då kunde inte jag följa med och hoppa av i Nystrand. Och mamma och pappa ides inte både skjutsa mig och hämta mig. Så utan körkort så får jag helt enkelt stanna hemma. Är så jävla less. Har aldrig nå att göra, eller någonting planerat.
Dagarna ser ut ungefär såhär jämt och ständigt;
-Skola
-Äta Middag
-Lägga Mig I Sängen Med Datorn
-Se Film
-Sova ...
och så om och om igen varje dag!
Visst låter mina dagar oerhört roliga och spänningsfyllda ? Jag verkligen älskar dom, eller så tvärt om kanske!
Hade man då själv haft körkort så hade de ju varit helt annars, då hade man ju tagit sig dit man ville utan att vara beroende av andra..

Jaja, nu ska jag lägga mig och sova ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0