Augusti 10/8

Ibland tänker jag för mycket, jag stoppar upp den sömn som jag
egentligen skulle behöva.. Men de går inte,
de går inte att stoppa dessa tankar som virvlar som älvens
alla strömmar.
Jag visste en gång vad jag egentligen ville, men det blev inte så.
Det var någonting som sa stopp, det var någon som gjorde fel,
kanske var de du eller kanske var det jag.
Det var ett band mellan oss som inte passade ihop kanske mer än ett.
Jag vet inte och jag har aldrig riktigt fått ett svar.
En ursäkt de kom efter många timmars funderingar på vad felet var..
Fortfarande så vet jag inte, men det känns bättre.
Jag fick ett förlåt jag fick flera förlåt de övergick till varför
men svaret det kvarstod. Det slutade med en kram och sen var det bra.
Vi blev vänner, slutade hata slutade fundera.
I alla fall för en stund men nu funderar jag igen, på varför det inte gick.
Jag ville så gärna och jag tror jag vill det än.
Undra om jag ska chansa, jag vet inte, jag får se.
Men en sak vet jag att det kan inte bli mer än fel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0