Långfredag! 10/4

Jaha då var det långfredag men dock så vet jag inte om jag kan
påstå att den varit så himla lång..
Men jag har varit väldigt trött idag, vi vanade kring 9, halv 10
men klev inte upp förns klockan var 3. Och Mikael och Mattias
var förbi också men inte hade vi klivit upp då heller.

Har ätit påskmiddag idag och det var så himla gott,
ungefär som julbord fast lite mindre och så efterrätt såklart :)
sen en liten kaffekopp på det så jag kan säga att jag är mätt.

Nu sitter Jonte och bygger lego med Lisa och jag gör inte så mycket,
ska snart gå upp till dom och kolla hur det går för dom.
Kanske Martin har hunnit vara där och förstöra för dom!? Vem vet...

Nä, nu ska jag gå och titta till mina hjärtan! Trevlig kväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0