Färga mitt hår! 6/4

Är hemma nu. For till Johanna efter skolan och la lite pussel, åt lite mat och
spela lite gh med per.Hjälpte även hon och hennes pappa att bära in
några grejer till lägenheten !Nu är jag hemma för Jonte skulle äta.
Blir kanske så att jag ska fara tillbaka till Johanna sen och färga mitt hår, ja vi får se.
Jag är så rädd för att färga det, det är ju så himla slitet som det är nu.
Och om jag då ska blondera det, vad kommer det inte att bli då ?
Nåja, jag får väl bli flint då...

Imorgon ska vi ha redovisning jag och Elina.
Hoppas bara att det kommer att gå bra.
Jag vet inte alls hur vi jag ska göra.
Jag vet att jag "ska ha Aids" och svara på några frågor som Elina ska
ställa till mig. Men jag vet inte svaren på dom typ.
Måste nog ta och titta igenom dom sen :)

På påsk vet jag inte riktigt vad det blir. Men troligtvis att vara hos Johanna
någon dag och grilla och så . Hon har ju nämnligen en grillstad på baksidan :)
Annars så får jag se. Ska dock jobba Tisdag Torsdag men det är då bara bra,
jag behöver alla pengar jag kan få !

Nu ska jag gå och prata lite med pappa och höra om inte jag ska få nå skatteåterbäring,
borde få det tycker jag med ja, jag vet inte!


Hej så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0