En vanlig söndag! 5/4

Nu väntar sängen, men innan det så hade jag tänkt skriva några rader här..
Har ju inte blivit så mycke skrivande för mig under helgen :)

Igår var vi hemma hela dagen, min syster från Piteå var här och
sen kom Jontes mamma, Magnus och Emil hit och fikade och åt tårta :)
Sen for jag ut och åkte ragg med Ellen, Per och Lovisa.
Per for och bowla och vi fortsatte och köra, blev så att mer folk åkte.
For sen upp till Petra en sväng och surrade med lite folk där :)
Sen blev det Piteå för mig, Ellen, Lovisa och Per. Vi åt på Max och drog nån ragg,
sen blev det hemfärd, var hemma kring halv 3, efter ett tag kom Jonte också hem
som hade varit i Piteå hela kvällen med Mats, Rolle, Jens och Mattias tror jag .
Var en trevlig kväll igår i alla fall :)

Idag har jag varit bakis hela förmiddagen och sen for vi till Johanna.
Jonte for dock lika fort till Mattias och jag och Johanna satt och spelade gh.
Hon var bättre än mig, tyvärr ! haha ;)
For också och åt på grillen och sen drog vi ett antal raggar.

Och ikväll har jag och jonte bara legat och jäst i soffan och sett på tv.
En vanlig söndagkväll med andra ord :)

men nu ska jag ta och sova, godnatt :)
 - bilder från igår kommer på min pixbox ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0