Åter igen! 22/4

Har just ätit middag, så nu är jag mätt och belåten!
Tycker att Jonte kan komma hem snart, längtar efter han!
Men det tar väl sin tid att köra från överkalix..

Hoppas det är fint väder ihelgen så att man kan vara ute.
Pappa har gjort klart grillstaden så nu kan man börja elda där.
Eller man måste he dit sand först och det har vi inte,
men jag vill få tag i de nu så man kan vara där ihelgen.
Mamma och pappa ska till fjällen så vi blir ensama hela denna helg
och nästa helg ska vi ju vara i Vidsel och vara hundvakt :)

Nu ska jag försöka lära mig hur man gör i photoshop.
Går aldrig så bra för mig, ger upp alldeles för lätt helt enkelt :)

Du är som en tavla, vacker på ytan,
men man vet aldrig vad som döljer sig där bak

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0