Wait A Minute! 20/10

måndag och skola igen .. inte kul alls. just nu så sitter man och har svenska, sitter och lyssnar när hon pratar om hur man ska skriva en läslogg, låter inte så himla kul, men lättare än en bokrecension iaf.  idag går man skola till 10 över 3 och efter de ska jag på gårdings och lämna in min lönespec och sen tillbaka till skolan för att ha utv.samtal. inte alls kul, men hoppas att de bara är bra dom har att säga, men jag skulle tro att de är gode mkt dåligt också, är inte så aktiv precis på varken lektionerna eller på fritiden när det gäller skolarbete.

Efter denna skoldag blir de att fara hem och duscha och städa litegrann :) sen kommer förhoppningsvis jonte hem från boden om han nu har råd ! :) blir säkert inte att göra så mycke ikväll, typ se film å sånt ;D

jaa, att du orkar idiot! du gör enbart som du gör för att förstöra, inte för något annat. du försöker göra det så att vi ska hata varann, att vi ska göra slut och du ska få tillbaka han, kanske bara för att visa att du kunde få han igen om du bara ville, vad vet jag. men patetiskt är det iaf! ta inte åt dig om du inte känner dig träffad!

Jonte <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0