ta mig för den jag är, inte för den du vill att jag ska vara! 7/10

Bara två dagar kvar nu tills jag fyller år :) så nedräkningen här på min blogg stämmer inte jag vet inte riktigt hur den räkar, för de är 2 dagar kvar och inte 1 :) men men, skit samma ..
Idag har jag bara varit hemma, har inte mått så bra så jag tänke att jag stannar hemma idag så jag i alla fall inte är sjuk när jag fyller år åså .. så jag har sovit tills klockan 12 idag, förbannat skönt ska jag ta och säga! sen vart de så att man prata med johanna i telefon som vanligt då.. men kanske lite ovanligt länge, i 1 timma och 59 minuter prata vi på om ja, jag vet då faktiskt inte riktigt om vad !
Sen klev jag upp och gick och la mig framför tv, där jag har legat nästan hela kvällen. Tills johanna kom hit kring 6 ikväll och åt middag här, sen färga jag hennes hår och nu är hon på träning.
Igår blev de också så att jag var med hon, hon hämta mig efter skolan då for vi till min farmor och sen till pite, var på lantmanna, öb och dollar och så sunes, de allra bästa tror jag nog :) Gott för magen, men dåligt för figuren !
Imorgon blir det nog att baka smörgåstårtan så att den är klar tills på torsdag, för då går jag ju till halv 5 så då hinns det inte baka någon tårta ..
Får se vad man hittar på att he för gott på den .

och ihelgen blir det att jobba på lördan och sen bjuda några kompisar på godsaker och sånt senare på kvällen :)
får väl se vilka man bjuder, man har ju inte så många att bjuda nu för tiden.
och kanske är det lika bra,
hellre ärliga fiender än falska vänner!

är det först nu du har börjat fundera på om du kan ha gjort något
är de först nu du börjar tänka att jag kanske är sur
och egentligen så vet du mycket väl varför
om du bara skulle tänka efter
och nä, de är inte nå mer synd om dig än vad det är om nån annan
hur du har haft det i livet och dina omständigheter
ger inte dig rätten till att bete dig hur du vill,
säga vad du vill
eller hitta på vad som helst!
du ska trots det kunna bete dig som valigt folk ...
eller hur !?



- elinjohansson' ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0