fredag och snart helg! 17/10

jaha, då var de fredag igen och ytterligare en helg. men soom vanligt så lär de ju inte hända nå mer än en vanlig vardag, förutom att det är mer folk som är alkoholpåverkade. Men själv så blir man nykter ihelgen. känns skönt .. tycker att det är så tråkigt att dricka nu för tiden, de händer ju ändå ingenting.

Igår var det torsdag och då var jag på skolan, for hem käka lite och renbädda min säng :) sen kom jonte och per, vi for sen till vidsel för att bogsera hem en bil som per köpte av boholm. måste säga att den var riktigt asit.. men men, tur de inte var min bil iaf :) haha. sen for vi ner på byn och gjorde inte så mycke, kolla om de var nå folk ute på raggen vilket de typ inte var, nån enstaka men .. en for vi hem till mig, såg en film och slockna :) vakna 8 imorse så då var de bara stiga upp, klädde på mig sen skjutsa han mig till skolan där jag är nu .. inte de roligaste men!
och jonte for hem till mig och skulle sova, om han nu int drog en lögn och for nogerst annars men .

och idag har man haft prov också och de gick inge vidare, om prov i engelskan nästan fredag, jaja, sånt händer väl också.
just de ja, nu är ju min johanna påväg till sollefteå för att spela handboll, eller hon spelar nog inte, men hon kollar på när hennes småtjejer spelar :) hoppas att det går bra för dom och att dom vinner ;> good luck! ^^

om du nu önskar oss lycka till, lämna mig, vi ifred då!!!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0