En vaken natt hemma i Nybyn! :) 23/11

Ja nu sitter jag här hemma klarvaken!
Jobbade natt igår och kommer jobba natt imorgon så är ju som ingen idé att vrida tillbaka dygnet, så därför är jag vaken denhär tiden!
Så ikväll/inatt har jag hunnit baka chokladfudge med jordnötter, snickerskaka och kokostoppar doppade i choklad! Nu ska jag ställa mig och göra nå "middag", blir kyckling och nå grönsaker och pasta till de.

Sen vänta på att klockan blir så pass mycket att min Jonte vaknar så vi kan surra en stund innan jag sen ska sova! (:
 
Ofattbart hur mycket man kan älska en människa.
Hemskt hur jobbigt det kan vara att sakna dig,
även fast jag vet att du snart är hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0