En ny vecka med nya utmaningar! 6/3

Jaha då var de en ny vecka då!
Shit, tiden bara springer iväg, går alldeles
för fort om du frågar mig!
Snart är de sommar, ja de är ju i och
för sig bra, som jag längtar!
Ikväll har jag varit så himla duktig!
Har satt in kort i fotoalbum,
och många har legat i flera år!
En hel del var från åren -07,-08 och -09!
Och jobb, ja de flyter på!
Har fått ett vik. nu hela mars! :)
Plus några extradagar, så jag är nöjd! :)
Till helgen är jag ledig, då blir det party!
Är sugen på att fara och bada på lördag,
men vette tusan om någon är på!?

Kommentarer
Postat av: Hanna - sjuksköterskestuderande

Det var tider det. När man sprang omkring på storgatan, var i påle och firade dig osv :p haha

2012-03-22 @ 19:11:16
URL: http://mittliviovik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0