Bara en skiss kvar då! 1/2

Ja denna förkylning verkar då inte vela gå över!
Som tur är har jag ingen feber nu, men hostan
den sitter i ..

Ikväll har jag färgat mitt hår, kan ju snacka om
pillergöra, först sortera ut de som ska vara rött,
sen bleka de delarna, sen skölja, sen föna, sen i
med det röda, skölja, föna och sen blev jag inte nöjd
med färgen så då var det bara att snöra i färgbomben!
Nåväl, nu är det gjort och jag blev nöjd med slutresultatet!


Ojojoj vad jag är sugen på att göra en tatuering!
Har kollat och kollat, fått mig lite idéer,
måste bara nu få någon som kan skissa upp de åt mig.
Kanske ber tatueraren göra de på en gång..

Kommentarer
Postat av: storasyster

Känner igen det där med pilligheten vad gäller hårtoning. Härligt att du blev nöjd med slut resultatet. Kram

2012-02-04 @ 15:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0