Idag är det lördag! 26/11

Lovade Linda att göra en inlägg så här har ni!
Ja min helg blev inte riktigt som planerat,
men trots de så lever jag vidare!
Hade planer på utgång igår, men åkte
på jobb idag och började redan 7.30
så blev inge sådant! Var chaufför istället
vilket också gick bra!

Idag har jag som sagt jobbat, har haft en delad
så kom hem för ungefär en halvtimma sen!
Just ni ligger jag i min nya och underbara soffa
och bara mår väl! Dock hade det inte skadat om
jag haft mat i kylen så jag kunde äta nå,
men får väl handla imorn eller på måndag.
Har inte haft mat i kylen på drygt 2 veckor...

Imorgon jobbar jag också, har en delad precis som
idag, fast börjar 6.45 istället.
Måndag är jag ledig och kommer sen
jobba Tisdag-Söndag!

Bild på soffan kommer senare! :)


Kommentarer
Postat av: storasyster

vad du är duktig som jobbar och jobbar, synd att det blir mest helger. Minns att jag mest också fick arbeta helger och helgdagar, då alla andra var lediga! Längtar efter att få se din nya soffa. Önskelista önskas ockå ;)

2011-11-27 @ 20:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0