Projektarbete, vad tyckte ni ? 5/5

Ett litet inlägg kan jag väl slänga iväg kanske!?
Idag i alla fall har vi haft vårt projketarbete..
Blev över mina förväntningar, tycker dagen har varit underbar,
trevliga kunder, mycket att göra, fullt ös, fina kommentarer
om mackorna och många som uppskattade vår dag!
Hoppas bara nu att detta håller i sig.
Tror inte jag är ensam om det ?
För visst var dagen underbar? Bra priser och bra meny!?

Ihelgen blir de cruising i Piteå, vet inte riktigt hur vi ska åka.
Är lite oklart ännu vilka som ska med och inte och vem man ska
åka med, men med någon blir de då och vem de än blir så
kommer jag vara nöjd :)

Shit vad jag längtar till studenten!! Är inte många dagar kvar nu
och jag försöker så gott jag kan att göra bort skoljobbet!
Skickade in en uppgift i fredags, en igår, en idag och tanken är
en imorgon! Sen måste jag börja med mina rapporter,
har tre stycken att skriva och vet inte riktigt hur jag ska hinna!
Nåja, de blir bra, så länge jag kämpar så ;)

Kommentarer
Postat av: Liinda - mamma till Anton

imorrn ska vi rocka brudeeeen!!! ;)

2011-05-06 @ 17:04:25
URL: http://liindaochanton.blogg.se/
Postat av: storasyster

det är bra Elin, snart har du sommarlov och studenten, håll ut lite till ;)

2011-05-08 @ 20:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0