Samtal från min läkare! 22/3

Då var det helt plötsligt tisdag kväll och dagarna bara
springer förbi mig, utan att jag knappt hinner blinka..
Idag har jag haft en lång skoldag, till halv 5!
Sen ikväll har jag suttit i ungefär 4 timmar och
pluggat samhällsekonomi, kollat igenom
Sveriges statsskuld och så vidare! Bara hoppas att de sitter
nu till imorgon på läxförhöret.

Idag ringde min läkare i alla fall och berättade att alla
blodproverna var bra. Vilket var bland annat järn,
kalcium och nå mer, minns inte riktigt, inte heller något
fel med njurar eller lever vad det heller !
Han hade då tagit kontakt med en ortoped, så nu
väntar jag bara att få hem ett brev där jag förhoppningsvis
ska få en tid att få komma på undersökning!
Hoppas nu bara att de hittar vad det är för fel i mina vader
och att de sedan kan åtgärda dem!
Tänk så underbart om dom bara kunde operera bort dem,
jag tror jag skulle dö av lycka nästan! :)

Tyvärr, inga bilder idag heller, sitter just nu på Jontes dator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0