Update! 10-15 kilo! 15/1

Huvva vad det är kallt ute.. Längtar tills denna kyla är över!
Idag har jag i alla fall jobbat på Gårdings, kul och längesedan
sist.. Nu hädan efter kommer jag att jobba två lördagar i rad
och sedan ledig en, och så kommer de se ut fram
till Maj månad, inte dumt! :) Så jag kommer alltså att
vara ledig var tredje lördag!

Nu sitter jag här i soffan, kikar runt lite på internet och väntar
på att klockan ska ticka iväg så jag kan börja med maten!
Idag blir det kyckling sallad! :)

Har ju förresten börjat mitt "nya liv".. Har dock bara hållt på
en vecka än så länge.. Och med mitt "nya liv" så menar jag
att jag ska gå ner i vikt! Har tänkt mig mellan 10-15 kilo,
men vi får se hur länge jag orkar!
Just nu är det inga sötsaker eller flott som gäller.
Till frukost äter jag havregrynsgröt, lunch som vanligt på skolan
och så till middag ofta havregrynsgröt, eller vanlig mat, men
då utan potatis, pasta, ris och sådant. Under helgerna
har jag tänkt att jag ska få äta pasta och potatis och sånt!
Under vardagarna är det alltså mer strikt!
Har också slutat äta mjukbröd/vitt bröd, äter nu bara
hårdbröd som är gjort på havre.
Ska till veckan börja simma har jag tänkt! :)

Nåja, vi får se hur detta går, men jag har inte tänkt att ge
upp i första tagen inte :)

Kommentarer
Postat av: Liinda - mamma till Anton

HEJJA HEJJA EAA //Anton ;>

2011-01-15 @ 16:47:05
Postat av: storasyster

vad duktig du är=) och havregrynsgröt är ju riktigt gott!!

2011-01-18 @ 21:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0