Sömnlösa nätter att vänta?! 8/1

Hm... Nu börjar skolan snart om och det innebär ännu en
stressig tid framför mig, har ju som kunnat ta det lugnt nu under
lovet. Så nu kommer det väl tillbaka dehär att jag inte kan
somna på nätterna och är svintrött på morgon när jag vaknar för
att jag endast har sovit ett par timmar. Mellan 3 och 4.

Sitter just nu och gör mitt Religion Hemprov, fattar
jävlat ingenting! Hur ska detta gå ? Det funderar jag, och så
får jag som vanligt panik när jag inte fattar, blir helt förbannad!



Nyår blev väldigt lycket, kom folk som inte var planerat
att de skulle komma, men det var då bara trevligt!
Tack för att ni kom (Linda, David, Emelie, Per).
Riktigt trevligt!
På Nyårsafton blev det Toast Skagen till förrätt
och till huvudrätt blev det,
Smördegsinbakad fläskfilé med svampfyllning, pommes frites
och grönpepparsås ! :)
Dock blev det ingen efterrätt annat än lite alkohol!

Kommentarer
Postat av: Johanna

jo tyvärr är det så och det är riktigt sjukt !

2011-01-12 @ 01:03:24
URL: http://johannaastenvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0