Mitt långa hår! ;) 22/1

Hade velat ladda upp lite bilder, men har ju
som sagt inget internet hemma och där är min kamera
så det får bli en annan gång, är hos mamma och
pappa nu!

Nåja, vad händer i mitt liv då ?
Skola och jobb, kan man förkorta det med..
Igårkväll jobbade jag på Nyberga,
idag jobbade jag på Gårdings
och imorgon blir det mer jobb på Nyberga! :)

Till veckan blir det att ligga i med pluggandet!
Men även försöka att ha lite fritid! :)


Hittade en gammal bild här på min gamla dator!
Skulle mer än gärna ta tillbaka mitt långa hår! :)

Kommentarer
Postat av: Liinda - mamma till Anton

himla snyggelin! Inte minns ja att du haft sådär långt då man är van vid ditt korta nu :)

2011-01-22 @ 19:23:26
Postat av: storasyster

jag längtar också efter ditt långa hår när jag ser det på kort<3

2011-01-24 @ 20:02:19
Postat av: erica

Ja, sjukt söt hon var alltså! :)

2011-01-26 @ 10:49:43
URL: http://satsanderyttaree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0