Alla hjärtans dag! 14/2

Idag är det måndag. Och skola åter igen!
J for igårkväll upp till Kiruna, så nu dröjer det
en hel vecka innan han kommer hem igen ...

Helgen har varit ganska lugn!
Fredag vad jag hos Ellen och hälsade på,
sen blev jag chaufför och efter det blev det sängen!
Jobbade lördag på Gårdings och sen sminkade jag
och fixade håret på svärmor! :)
Igår gjorde jag inte många knop, var hos mamma och pappa
och såg solsidan och Wallander - Kuriren

Idag slutar jag tidigt för ovanlighetens skull, har inte sista lektionen!
Så slutar klockan 1 men vi ska hålla på med vårt projektarbete så
slutar väl kring 2 istället! :)


Mamma hade bakat semlor i fredags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0