Värsta städdagen! 20/4

Idag är de onsdag!
Jag och J har haft värsta städdagen!
Började med att tvätta våra bilar och vaxa min!
Dock är bara halva vaxad än så länge,
men shit så fräch den blev, nu är den ju riktigt snygg!
Sen har vi varit här hemma, möblerat om,
renbäddat sängen, tvättat för fullt, dammsugit och snart
ska jag ställa mig och skura medan J är i tvättstugan!
Vi har också hunnit vara hos mamma & pappa och
äta middag, sen for vi till Micke och gratta han,
där blev de smörgåstårta! ;)

Imorgon är det skärtorsdag och jag ska börja min dag
på Nyberga och jobba, börjar 7.30 och slutar 16.00 :)
Samma gäller långfredag, då blir de också Nyberga
och samma tid :)

Sen på lördag då blir de buffé med Ellen och Oskar!
Vi ska laga en hel del plockmat ihop och sen vara här
och äta och bara ha de mysigt :)
De kommer nog bli en trevlig kväll de :)

Kommentarer
Postat av: storasyster

önskar dig en trevlig påsk lillasyster, gott och trevligt verkar ni ska ha det på lördag, härligt!!

2011-04-21 @ 14:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0