Trerätters med Ellen & Oskar! 24/4

Min helg har varit riktigt bra!
Fredag jobbade på Nyberga jag till klockan 4,
sen for jag på kalas!
Och efter de var jag chaufför till Emelie och Per :)
Blev att fara till Kåbban och sen till Patriks stuga..
Kom hem kring 1!
Lördagmorgon började jag med att fara och jobba
på Gårdings till klockan 1!
Efter de träffade jag Sandra en sväng :)
Och sen kom Ellen & Oskar hit!
Vi lagade mat tillsammans, och riktigt gott blev de!

Till förrätt: Äggsallad med lax i strut
Till huvudrätt: Ellens fläskfilégryta, hasselbakspotatis,
sallad med fetaost och Tereses "vitlökssörja" :)
Till efterrätt: Skulle det bli marängsviss, men vi var så
mätt så vi både glömde bort och orkade inte äta den!

På kvällen for vi en sväng till Högeheden och sen
ner på byn till Ullis och Mattias! Hade riktigt trevligt :)








Kommentarer
Postat av: Terese

vitlökssörja! :-D

2011-04-25 @ 18:53:44
URL: http://thisismylifebiiatches.blogg.se/
Postat av: storasyster

kan man få recept på äggsalladen=)

2011-04-25 @ 19:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0