Snart iväg mot jobbet! 29/5

Dåligt med uppdatering, trots att jag nu har internet
även om Jonte är i Kiruna och jobbar!
Men jag har inte riktigt haft tid att sitta och blogga!

Ja dagarna springer förbi och jag har för lite tid
för att hinna göra allting som jag måste och vill!
Idag har jag i alla fall varit på skolan och gjort ett matteprov,
sen for jag hem, har gjort färdigt religionen och sen
har jag suttit ute i solen med mina grannar, en
äldre dam och farbor! :)
Sen har jag gjort lite på psykologin, snart färdig tror jag!

Nu väntar jag bara på att jag ska börja jobba, vilket är snart
ungefär en halvtimma kvar, slutar 9 ikväll!
Sen blir det Gårdings imorgon och på söndag blir det Nyberga
hela långa dagen, från 8 på morgon till halv 9 på kvällen!
Och det är inte ens en delat, men men :)

Nåja, nu ska jag ut en sväng och sen iväg mot jobbet :)

Jo, syster, jag ska göra ett inlägg här framöver där du ska
få receptet på ägg- och laxröran jag gjorde! :)

Kommentarer
Postat av: storasyster

vad du är duktig Elin, både med skola och jobb =) ser framemot recepten..

2011-04-30 @ 15:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0