Högskoleprovet! 3/4

Då sitter jag hos Emelie och Per i Nybyn.
Är barnvakt åt Tindra, medan de är ute och kör skoter :)
Just nu ligger lillstroll ungen och sover så sött!

Igår gjorde jag högskoleprovet, var svårt, precis som
jag trodde. Och det gick inte alls nå bra, men jag får vänta
nu i fyra veckor och sen får jag se vad jag får för poäng, 0,01
kanske ? Haha..
På kvällen så for jag till Piteå och grattade Sandra, kom hem
kring halv 12 och då var de sängen som väntade!

I fredags slutade jag klockan tio, for då till Ellen och var
med henne och barnen hela långa dagen!
Drack kaffe, gick ut och gå och for till hennes mormor!
Sen for Ellen och Oskar och storhandla mat, så jag
gick då ut och gå med pojkarna :)
På kvällen hände inte mycket av värde, var hemma
och gick och la mig ganska tidigt.

Nu är då studentklänningen beställd, håller tummarna
för att jag kan ha den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0