Min lilla helg! 5/9

Helgen har varit mycket bra.
Fredag då var jag hos Ellen och de två små
till 6,7 någon gång! :)
Sen for jag hem till lägenheten och där var jag resten av
kvällen.. Låg och kollade på Tre Kronor! (serien alltså).

Igår, lördag, var jag med Sandra och Niklas, kring 5
så for vi upp till Frida och Jim där vi blev bjudna på middag!
Grillat och potatistårta :) Jättegott var det!
Kring halv 12 var jag hemma..

Nu idag har jag inte gjort ett enda knop, bara legat i sängen
och mått väl, sett klart säsong 4 av Tre Kronor, så nu väntar jag
bara på att få hem de 5:e! Oj vad det slutade spännande!
Hm.. undra hur det går!

Ikväll kommer min underbara Jonte hem!! Som jag längtar!
Då blir det mys!
Imorgon blir det första dagen på praktiken, Dagcenter!
Börjar halv 9, blir ju som en lite sovmorgon faktiskt! ;>






Kommentarer
Postat av: L

Ni är så söta! :)

2010-09-05 @ 17:06:19
URL: http://liiinneal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0