En stressig tid! 24/9

Åh vad tiden springer iväg!
Nu är det redan helg, en hel vecka på Dagcenter har
redan gått! Nu är det bara en vecka kvar..
Ikväll blir det att fara till Ellen och kanske även och kika
förbi på inflyttningsfesten!

Nästa helg är det dop i Storforsen och helgen efter det
fyller jag år! Och det är mycket som ska göras!
Skoljobb, körskola, halkbana, risk ettan, baka, städa
och en hel del annat!

Just nu är jag väldigt stressad, jag minns ingenting längre!
Helt hemskt! Men det går nog över! :)

Nåja, nu ska jag försöka ta mig tid och sätta mig ner och
bara ta de lungt tills det är dags för att göra middag och
hinna städa litegrann!


Idag fyller mitt stora syskonbarn Robin 14 år!
Stora grabben nu! :) Grattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0