Lördag, vintern har börjat krypa fram! 23/10

Idag är det lördag! Vet inte vad som händer ikväll..
J ska kanske iväg någerst och vad som då blir för mig det
återstår att se!
En vecka kvar nu på vårdcentralen och sen en lovvecka
och efter det så börjar skolan om, känns som hundra år sen!
8 veckors praktik har vi haft och en lovvecka blir det och så bara någon
vecka i skolan innan praktiken,
rätta mig om jag har fel men jag tror det vara var två.
Och före det var det sommarlov!
Känner mig rätt så oinsatt i pluggandet just nu.


Halloween vad händer då ? Ingen som vet eller..
Jag har då inte hört nå, så det återstår ju att se om det ens blir någonting
för min del.. Men det hade ju som varit kul att få klä ut sig lite!

På fredag som kommer så blir det jobbför mig, på Nyberga!
Äntligen, som jag har väntat! haha.. Har saknat det så himla mycket :)
Måste nu bara fixa så jag får medicindeligering, men det blir till veckan,
troligtvis måndag så!

Men men.. Nu ska jag invänta att Emelie dyker upp! Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0