Farsdag! 14/11

Just nu sitter jag hos mamma och pappa och lånar deras internet..
Man känner sig som i en helt annat värld utan internet varannan vecka,
man hänger som inte med vad folk gör och vad som händer..
För det är ju faktiskt så att de mesta man får höra är på facebook,
tråkigt men sant.
Själv har jag börjat bli lite less Fejjan, tycker de är så tråkigt när alla
vet allting, man kan som aldrig berätta nå för då har alla ändå redan
fått höra de, "ja jag vet, jag såg de på facebook", den repliken hör man
några gånger per dag, och även jag säger den lite titt som tätt..

I fredags var jag hos Anton som fyllde år, trevligt!
Kom hem kring 1 eller nå sånt tror jag :)
Och igår gjorde jag inte så mycket på dagen, hade ont i ryggen
och sen på kvällen följde jag med Linda till Piteå för att hämta
hennes mamma+vänner.
Kom hem kring 3 inatt! :)

Imorgon är det måndag, det innebär:
Skola, Älsklingen kommer hem, Jag ska klippa mig!
Och säkert en massa annat trevligt!

Åh jag är så sugen på att köpa en ny soffa, en svart tyg soffa
gärna divan, men en vanlig hörnsoffa går också bra! :)
Så vet du av någon så får du gärna höra av dig, stort intresse finns! :)




Kände att jag ännu en gång måste få visa er världens sötaste unge, lilla Svea! :)

Kommentarer
Postat av: storasyster

håller med, hon är världens sötaste unge<3 och hon tycker säkerligen att hon har världens sötaste moster<3

2010-11-15 @ 16:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0