Jag tänkte YES, men det blev inte så! 27/5

Jag som tänkte att YES nu får jag pengar,
både från Gårdings och Nyberga, men icket!
Intet en krona har rullat in på mitt konto idag,
men från Gårdings skulle jag få imorgon! :)
Nyberga har jag ingen aning om, hoppas då jag får
min pengar så jag inte varit jävligt klantig och
skrivit dit fel kontonummer, men nä!
Det trot jag inte, var så noga när jag skrev de och kollade
efter flera gånger, så jag kan nästan utesluta de!

Ikväll har jag jobbat, på Gårdings, från 5 till 8 :)
Och imorgon blir det mera jobb, från de att jag slutar
skolan till stängningsdags! Inte dumt med lite extra i börsen!

Nåja, nu ska jag ringa till J och säga godnatt och sen försöka sova!
Sov gott allihopa! :)




En sormig Svea, men ändå så himla söt!
Mosters lilla prinsessa! :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

I morgon ses vi sötnos <3

2010-05-28 @ 00:50:40
URL: http://sandrarova.blogg.se/
Postat av: Johanna

Men brukar den inte komma en månad senare ? eller var det i april du jobbade kanske.. För när jag jobbar åt hemtjänsten får jag min lön månaden efter..

2010-05-28 @ 12:19:58
URL: http://johannaastenvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0