I parfymtankar! 10/5

Nu har jag en hel del funderingar angående parfymval!
Detta är nu svårt och särsklit när det inte är jag själv som ska ha den!
J behöver ett nytt deospray, hans gamla håller på att vara slut!
Men vad ska man då ta ?
Är inne på en Bruno Banani, han har förut haft Beckham, Signature.
Men det är ju som kul med lite nytt, tycker då jag!
Vi köpte Magic Men till Johan i julklapp, kanske ska J också få en sån ?


Denna parfym och deo har han alltså nu! :)




Men nu står det mellan dessa, och vilken ska jag välja ?
Vi fick den nya, Made for men idag, och den luktade inte alls tokigt!
Men det gör ju inte den andra heller ....


Själv är jag så himla sugen på någon av dessa gamla Escada sommardofter:
Pacific Paradise eller Ocean Lounge..
Hittade dom till ganska bra pris här på internet, synd bara att de inte går att få
tag på i vanliga butiker...


Kommentarer
Postat av: Terese

jag har Ocean Lounge, och den luktar ju helt underbart! dock är min snart slut så måste snart hitta någon ny parfym :( känns ju inte så kul att köpa samma!

2010-05-10 @ 19:49:14
URL: http://thisismylifebiiatches.blogg.se/
Postat av: Carro

Ocean Lounge luktar ju så grymt gott, ta den :)

2010-05-10 @ 20:16:53
URL: http://caroliinkarlsson.blogg.se/
Postat av: T E R E S E

Jo det var den som jag tyckte luktade för mycket passionsfrukt, den luktar perfekt i flaskan men när man prayar på sej på blev det myckt ;s

2010-05-11 @ 16:59:21
URL: http://thisismylifebiiatches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0