Krono nästa helg då! 18/3

Imorgon börjar jag tidigt igen, halv 8!
Så det blir att ställa skolan på 06.00 och som vanlig
ordning snooza till halv 7 :)
Ikväll har jag varit hos Linda :) Sett TV och surrat!
Imorn ska hon ha kalas för sina släktingar!
Sen blir de kalas för vänner på lördag och nästa helg blir de krono! :)
Gud vad kul de ska bli, bara hoppas vädret tillåter också ;)
Haha! Kom just på att jag vet inte hur länge vi blir där,
en natt eller två nätter! Nåja jag får fråga! ;)

Men kanske jag skulle ta och borsta gaddarna, klä av mig
och sen krypa ner under täcket ?
Jo, de tycker jag låter som en bra idé!

Godnatt mina vänner! ♥



Kommentarer
Postat av: Liinda

fredag till söndag ;)

2010-03-19 @ 08:53:15
URL: http://livetsomungmammaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0