Gårdagen + mina tankar om saker och ting! 6/3

Igår var jag med Ellen :) Vi for till stan och kollade på affärer.
Tanken min var att jag skulle shoppa nå kläder, men så blev de inte!
Jag handlade inte en enda grej, förutom mackan på subland/subway?
Sen for vi förbi  S&N och drack en kaffe kopp, efter de blev de byn
och vidare till Nystrand för att grilla.
Trevligt sällskap, S&N, jag och Ellen och så Jim och hans tjej Frida :)
Vi spelade lite poker och sånt, tyvärr vann jag aldrig!

Sen när jag kom hem hade jag inte lika kul, som vanligt,
inge sömn, en massa tårar, ont i magen, upp och spy,
arg, ledsen besviken.. Ja, allting på samma gång!
Somnade gjorde jag väl kring halv 4 - 4 och sov till klockan
11:30 men några gångers vaknan där emellan!

Får se hur denna kväll blir, säkert lika hemsk!
Jag börjar vara less, det är så jobbigt!
Genomsnittet på min sömn nu är ungefär 2-3 timmar.
Under en natt hinner jag vakna minst 7-8 ggr.
Jag drömmer mardrömmar, hemska sådana..
Och riktigt obehagligt verkliga!


Jag kan inte styra eller bestämma hur en annan människa ska göra,
vad den ska göra, vem den ska vara med och inte..
Det enda jag kan göra är att önska. Sen när inte det går får jag
slut på fantasi, jag vet inte vad jag ska ta mig till!
Helst  skulle jag önska att jag bara försvann, långt ner under
jorden och aldrig mer vaknade.
Men jag vet att det är inget alternativ trots allt!
Jag kan inte heller förstå hur endel tänker, om dom tänker alls ?
Ni vet, jag vet de, ni vet att ni gör precis så som ni inte skulle
vela att jag gjorde mot er.
Men ändå gör ni de, och min fråga är bara varför ?
Varför ska man göra någoting som får en annan människa att gråta?
Varför ska man till på köpet lossas tycka om mig, varför ska ni göra de?
Om ni inte gillar mig, men låt då för fan bli att vara trevligt med mig.
Fråga inte hur jag mår, fråga inte varför det tog slut mellan
mig och Jonte. Skit fullständigt i mig när du/ni ändå inte tycker om mig!
Jag hatar falska människor, det har jag alltid gjort!
Snacka skit, de gör vi alla.
Men varför lossas tycka om någon, varför vara med någon som man inte
tycker det minsta om. En människa som man bara vill skada,
en människa som man nästan skulle skratta åt om man såg den gråta.
Varför är ni trevliga med mig då är min fråga ?



Ge fan i mig i fortsättningen! Och förresten, ni vet allihopa,
att jag fortfarande älskar Jonathan!

Kommentarer
Postat av: Linneaa

Finns inge värre än falska människor! Usch!

2010-03-06 @ 20:58:24
URL: http://linnealarssonkoistinen.blogg.se/
Postat av: emilia

anmäl dig till veckans blogg på min blogg?! kram :)

2010-03-08 @ 18:19:02
URL: http://eemilialindmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0