Eller vad säger du ? ;) 18/3

Nyss hemkommen från Nyberga! :)
Dagen har gått bra och många glada skratt har det blivit! :)
Vad kvällen har att erbjuda låter inte mindre än en TVkväll
hos L & D, se lyxfällan och Sveriges värsta bilförare!
En lugn och skön kväll helt enkelt! ;)
Men innan jag drar mig dit måste jag slänga in mig själv i duschen!
Tyvärr så blir man inte ren själv när man duschar andra! :)

Ihelgen är jag ledig, skönt!
Hugo kommer hit imorgon och så även S & N!
Sen fyller L år på söndag så jag ska väl även gratta henne :)
Undra vad man skulle ha hittat på att köpa till hon ? ;)
Jag tror jag har en aning faktiskt!


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad snygg du var i håret!

2010-03-18 @ 17:43:31
URL: http://annaochnicklas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0