Bara en! Men nä! 17/3

I brist på annat sitter jag här och föröker få nå vettigt att skriva.
Börjar på Nyberga klockan 2 i alla fall och slutar kl 8 ikväll!
Kändes lite sent eftersom att min mamma fyller år idag,
hade som varit kul att vara hemma och gratta henne när släkten är här,
men jag får hinna de sen på kvällen istället!

Kvällen igår blev inte alls som jag hade tänkt,
den blev så mycket fruktansvärt dålig..
Men jag somnade faktiskt! Utan bekymmer dessutom.
Att man kan ha så fel, men samtidigt är de kanske inte så konstigt!
Hur fan ska man kunna tro nå annat ?
Det är inte så lätt när du betett dig som du gjort!
Nu ska jag ta itu med mig själv, försöka fokusera framåt,
inte blicka bakåt på oss, på dig!



De var en önskan jag hade, men inte ens den kunde gå i uppfyllelse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0