Endel människor är mer korkade än andra! 16/6

Har inte blivit så mycket uppdatering här för mig märker jag!
Ikväll har vi i alla fall varit i Vidsel, ätit middag och surrat!
Gott som vanligt var det :)
Nu är vi nere på byn igen, Pappa är och hjälper Jonte
och jag är hemma med mamma!
Imorgon blir det jobb för mig på Gårdings,
sen jobb på Nyberga lördag, söndag,
måndag, tisdag, fredag, lördag och söndag!
Hela midsommarhelgen räddad! haha ;)





Jag och Jonte har varit och handlat lite till lägenheten!
Och nej, innan ni nu börjar snacka! Jag har inte tvingat på han
och bestämt vad han ska köpa!
Han själv som har velat ha lite prydnader och så :)
Riktigt fint har han fått det nu i köket :)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Vad fint det blev med hjärtarna ni handlade av mig :)

2010-06-22 @ 15:03:51
URL: http://josefinoestroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0