Efterlängtad och älskad! 27/6

Nu är jag hemma! Har varit och jobbat på Nyberga i stort sett hela dagen..
Likaså igår och i fredags!
Nu i veckan blir det Gårdings som gäller, imorgon till på lördag!
Sen ledig söndag och så sen jobba 6 dagar till :)
Så alltså, av 17 dagar jobbar jag 15 dagar och är ledig 2, (Söndagar).
Nåja, jag ska absolut inte klaga, det är inte alla som har
så tur som mig och har jobb, och inte heller 2 jobb :)


Oj vad jag längtar, imorgon kommer en efterlängtad Jonathan Lundgren
hem! Som jag har saknat han (som vanligt då, så de ska vara?) :)
Synd bara att jag kommer jobba hela veckan, men vi får ta och
mysa på extra mycket under kvällarna :)

Nu ska jag ta mig lite tid och surra med min mamma och pappa!
Sen natta kudden! ;)





Idag fyller mitt söta syskonbarn Hilda hela 6 år!
Grattis till henne! :)

Kommentarer
Postat av: storasyster

det är för att du är så omtyckt och duktig på att arbeta som du har två jobb, tänk om fler var som dig då skulle inte så många unga gå arbetslösa när det är sommar// Kram

2010-07-01 @ 18:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0