Bara en vecka kvar! 6/6

Tiden bara springer iväg.. Nu kommer den sista veckan i skolan,
sen är de sommarlov! Herre gud har jag bara att säga!
Blir att jobba på Gårdings i sommar också!
Får se om de blir nå Nyberga också, men inte vad jag vet än..

Nu har min älskling farit upp till Kiruna :/
Så på en vecka kommer han hem igen :)

Ihelgen har det inte hänt nå speciellt, fredag så var de tänkt att
vi skulle fara och se bio, Kommisarie Späck, men 40 minuter innan
bion började så var hela parkeringen fullsatt, så vi struntade i det.
Blev att se en hel del filmer hemma istället..

Igår var det crousing i Piteå, jag var där och åkte med Elin och David,
och några till.. Trevligt var det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0