Söndagar är söndagar! 11/7

Helgen har varit helt ok måste jag säga!
Fredag jobbade jag till halv 6, sen for jag och var med Emelie!
Hon hämtade mig och sen satt vi i deras hus hela kvällen,
grillde korv och åt sen jordgubbar med glass!
Fantastiskt god glas, nougat och krokant! :)

Lördag (igår) slutade jag jobba klockan 2.
For då hem och där var jag hela kvällen!
Mamma färgade mina ögonfransar!
Och sen gick jag och la mig!

Idag, sov jag till halv 1.
Sen har jag legat ute i solen och pressat med mamma!
Kring 5 kom Elin och David och hämtade upp mig,
åkte några raggar med dom för att sen fara till min syster
Monica och äta middag.. Nu har jag precis kommit hem.
Har även hunnit vara ute och köra lite bil med Pappa!
Nu bara väntar jag, på att min, bara min Jonte ska komma hem!
Och nu är det ju faktiskt inte så himla länge kvar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0