Himla blogg! 26/7

Åh jag fattar inte vafan som är problemet med denna blogg
och ladda upp bilder!
Jag får inte upp bilderna jag tar med min systemkamera!
Och jag är så arg så jag vet inte vad!
Har förminskat bilderna och allting med det fungerar ändå inte..
Hur ska jag göra, och vad kan vara problemet!
Det är inte uppladdningshastigheten i alla fall,
för då borde det inte gå på typ 1 sekund att ladda upp
på facebook!

I alla fall, livet rullar på och så även vardagen!
Dålig uppdatering har det blivit här på senaste!
Men jag jobbar för fulla muggar, idag blev det min
8:e dag i sträck! Och mer blir det! :)
Nu är vi hos mamma och pappa..
Men det dröjer nog inte länge förns jag drar mig vidare
till lägenheten! :)


Åh vad jag längtar till vecka 32 och våran
efterlängtade bilsemester! :)



Har man sett, miniatyrbilder går, men inte fullstora!!!
Åh irriterande!

Kommentarer
Postat av: Liinda

kul me uppdatering :)

2010-07-28 @ 07:57:30
Postat av: storasyster

när man tar kort med en nikon är inställningen ibland ej JPEG, kolla så att d ej har annan inställning, på min har jag två olika bildalternativ.

2010-07-29 @ 10:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0